A projekt rövid összefoglalója: Jelen pályázat keretében a Délút Kft. hatákony vállalati menedzsment rendszer kiépítését tervezi. A komplex programcsomag a vállalati CRM, értékesítési, gyártási, humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés, kontrolling és döntéstámogatási, beszerzési és logisztikai, pénzügyi és számviteli területet fedi le. A szoftvercsomag az alábbi elemekből épül fel. - Iktató alrendszer: feladata a bejövő és kimenő levelek/faxok, bejövő és kimenő számlák, belső levelezések, megrendelések és igazgatói utasítások iktatása. - Kimenő számlázás: feladata kimenő vevő számlák elkészítése, és kapcsolat az iktató alrendszerrel, illetve a szerződéses, a pénzügyi és a főkönyvi alrendszerrel. - Főkönyvi könyvelés: feladata szintetikus és analitikus könyvelés. - Munkaszám alrendszer: feladata munkaszámos és természetbeni kódos analitikus listák elkészítése, amely lehetővé teszi a hatékony költségelemzést. - Tárgyi eszköz alrendszer: feladata a DÉLÚT Kft befektetett eszközeinek, a hozzá kapcsolt tartozékainak analitikus nyilvántartása. - Mérleg alrendszer: feladata a mérleg és eredmény kimutatás elkészítése. - Pénzügyi információs alrendszer: Kimenő és beérkező számlák felvezetése, számlakönyv készítése, ÁFA alapok és értékek ÁFA kulcs szerinti gyűjtése, teljesítés dátuma szerinti ÁFA listák (visszaigényelhető, befizetendő ÁFA kigyűjtése), fizetési kötelezettségeink kigyűjtése. - Bérszámfejtési alrendszer: feladata a munkavállalói kör mindenkori jogszabályok szerint bérelszámolása, adatszolgáltatás állami szervek felé, valamint a rendszerhasználati jogosultságok nyilvántartása. - Szerződés nyilvántartás: feladata a vevői és szállítói szerződés nyilvántartás; megrendelők nyilvántartása, automatikus előállítása az Általános szerződéses Feltételekből, majd a hiányzó, illetve eltérő adatok rögzítése, igazoltatás lekezelése. - Bankgarancia alrendszer: feladata a vevői szerződéshez, a szállítói szerződéshez és az ajánlatokhoz kapcsolódó bankgaranciák ill. ezekhez kapcsolódó költségek kezelése - Készletnyilvántartás: feladata az analitikus készletnyilvántartás. - Menetlevél feldolgozás:feladata a munkagépek, fuvareszközök teljesítmény szerinti költségeinek rögzítése, munkaszámokhoz kapcsolása, valamint a bérelszámoláshoz adatok szolgáltatása. - Költségfelosztás: feladata a bérfelosztás, és a gépköltség felosztása A rendszer eredményes telepítése mellett elengedhetetlen a vállalat érintett munkavállalóinak betanítása is. Ez mindösszesen 300 munkaórát vesz majd igénybe. A vállalati folyamatmenedzsment rendszer segítségével, a mind területileg, mind alkalmazotti létszámban nagyra nőtt társaság életében az eleddig komoly szervezést igénylő munkafolyamatok jelentősen leegyszerűsödnek, amely optimálisabb kapacitás-kihasználást, így potenciális többletbevételt eredményez.
Elfogadott projekt összköltség: 20 700 000,- Ft
Megítélt támogatás: 10 000 000,- Ft
A projekt megvalósításának kezdete: 2009.12.21
A projekt megvalósításának befejezése: 2011.07.31
A projekt fenntartás tervezett kezdete: 2012.03.28
A projekt fenntartás tervezett befejezése: 2015.03.27
Támogató szervezet: palyazat.gov.hu
Közreműködő szervezet: Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Zrt. www.magzrt.hu